رونق پویایی فرهنگی هنری مساجد با فعالیت‌های کانون‌های مسجد
رونق پويايي فرهنگي هنري مساجد با فعاليت‌هاي کانون‌هاي مسجد
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مشهد مقدس بیان کرد؛

رونق پویایی فرهنگی هنری مساجد با فعالیت‌های کانون‌های مسجد

رسولي‌مقدم، در بازديد از ويژه‌برنامه‌هاي اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد حاشيه مشهد مقدس گفت: فعاليت‌هاي فرهنگي هنري مساجد با اقدامات کانون‌ها رونق و پويايي پيدا کرده است.
شناسه خبر : 39503 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۳

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی؛ «ابراهیم رسولی‌مقدم» معاون سیاسی امنیتی فرمانداری مشهد مقدس از فعالیت های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد حاشیه شهر مقدس بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای هسته ای» ضمن تقدیر از فعالیت های این کانون و بچه های مسجد گفت: ورود کانون ها و برنامه ریزی منسجم در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یکی جلوه‌های زیبای حرکت‌های جهادی است.

رسولی مقدم، همچنین در جمع اعضای کانون شهید «ابوذر غفاری» با تاکید بر اینکه مساجد همواره در طول تاریخ نقش های فرهنگی خود را به درستی ایفا کرده‌اند، افزود : کار تشکیلاتی و برنامه ریزی منسجم در این کانون باید الگوی مدیریت فعالیت های فرهنگی در مساجد قرار گیرد.

وی همچنین در جمع اعضای کانون شهید «اشرفی اصفهانی» گفت: حضور جوانان در مدیریت عرصه فرهنگی مساجد بی نظیر و ماندگار است و امروز برای قابله با انحرافات و آسیب های اخلاقی و اجتماعی در جامعه، متولیان کانون های مساجد باید با جوانان و نوجوانان ارتباط صمیمی و تربیتی برقرار کنند.

گفتنی است طرح اوقات فراغت بچه های مسجد با شعار مسجد، شوربندگی، نشاط زندگی  در کانون های مساجد در سراسر کشور در حال برگزاری بوده و در این میان 63 مرکز ویژه فراغتی در مشهد مقدس به صورت متمرکز و ویژه فعالیت های اوقات فراغت در این شهر را مدیریت می کنند.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت