بچه‌های مسجد در استان خراسان رضوی با پویش «قدمی برای حسین» به استقبال محرم می‌روند
بچه‌هاي مسجد در استان خراسان رضوي با پويش «قدمي براي حسين» به استقبال محرم مي‌روند

بچه‌های مسجد در استان خراسان رضوی با پویش «قدمی برای حسین» به استقبال محرم می‌روند

حجت‌الاسلام افکار از برگزاري پويش «قدمي براي حسين» با محور خدمات اجتماعي در محلات استان خراسان رضوي به همت بچه‌هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 39676 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ضمن اعلام ویژه برنامه های محرم و صفر کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان، از برگزاری پویش «قدمی برای حسین» خبر داد و گفت: طی برگزاری این پویش هر کانون یک خدمت حسینی در سطح محلات استان ارایه می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ماه محرم فرصتی بی نظیر برای ترویج معارف و ارزش های اسلامی و بیان درس های عاشورا برای جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: اهالی مساجد خراسان رضوی ضمن برپایی مجالس عزداری و اقامه عزا برای سید الشهداء در فعالیت های اجتماعی و خدمات رسانی پیش‌قدم خواهند بود.

 

وی ضمن اشاره به برخی برنامه های بچه های مسجد استان خراسان رضوی ویژه ایام محرم گفت: برگزاری ایستگاه‌های کاروان عشق، جلسات بصیرتی ویژه نوجوانان، مسابقات فرهنگی و مسابقات نقاشی و جلسات سخنرانی و مجالس عزاداری از جمله اقداماتی است که در این ایام به همت اعضای کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی: ماه محرم