کانون‌های مساجد باید مرکز انتشار معارف و ارزش های اسلامی به جامعه باشند.
کانون‌هاي مساجد بايد مرکز انتشار معارف و ارزش هاي اسلامي به جامعه باشند.
مدیر ستاد فهما استان خراسان رضوی؛

کانون‌های مساجد باید مرکز انتشار معارف و ارزش های اسلامی به جامعه باشند.

حجت‌الاسلام افکار با اشاره به نقش تاثيرگذار فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در جامعه بيان کرد: بچه‌هاي مسجد
بايد مرکز انتشار معارف و ارزش هاي اسلامي به جامعه باشند.
شناسه خبر : 39741 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام «حسن افکار» در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید بصیر در حاشیه شهر مشهد ، با اشاره به فعالیت های موثر و خوب کانون در این منطقه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مرکز انتشار معارف و ارزش های اسلامی به جامعه باشند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ضمن تجلیل از مدیر این کانون افزود : کانون های فرهنگی هنری و همواره باید  نسبت به جذب جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده و و این قشر موثر را باید معارف اسلامی و آموزه های دینی آشنا کنند.

 

حجت الاسلام افکار فعالیت ها و برنامه های کانون ها در برگزاری مناسبت های آئینی را مهم دانست و ابراز داشت : کانون های مساجد باید با خلاقیت و نوآوری پیام های عاشورا را به خانواده ها و جامعه ارائه کنند  و با شرکت پرشور در این مراسمات عزاداری این محافل و مجالس را رونق بدهند.

 

در این بازدید که مدیر کانون و امام جماعت مسجد نیز حضور داشتند ؛ ابوالقاسم نودهی مدیر کانون شهید بصیر گزارش فعالیت های کانون را برشمرد و فعالیت های مختلف در موضوع کرونا ، اوقات فراغت ، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی را از جمله برنامه های کانون نام برد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید بصیر در حاشیه شهر مقدس در بلوار توس مشغول فعالیت های گسترده فرهنگی است.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد