مرکز تخصصی نماز با محوریت کانون «وارثان روح‌الله» در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود
مرکز تخصصي نماز با محوريت کانون «وارثان روح‌الله» در مشهد مقدس راه‌اندازي مي‌شود

مرکز تخصصی نماز با محوریت کانون «وارثان روح‌الله» در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود

در جريان برگزاري مراسم امضاي تفاهم‌نامه ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوي، راه‌اندازي مرکز تخصصي نماز با محوريت کانون «وارثان روح‌الله» در مشهد مقدس به تصويب رسيد.
شناسه خبر : 39796 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی، صبح امروز چهارشنبه 12 مرداد برگزار شد.

در این مراسم، تفاهم نامه همکاری به امضای حجج الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد کانون های مساجد و «امرالله سبحانی‌نیا» رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی رسید.

حجت الاسلام سبحانی نیا، در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و اهمیت ترویج فرهنگ نماز در این ایام بیان کرد: هر جریانی که در راستای تقویت و ترویج فرهنگ نماز در جامعه ایجاد شود ماندگار و اثر گذار خواهد بود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در ادامه گفت:  به زودی دوره های آموزشی شیوه دعوت نوجوانان و جوانان به نماز با محوریت مرکز تخصصی نماز برای مدیران و ائمه جماعات و اعضای کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام افکار ضمن تاکید نسبت به تلاش در راستای  توسعه فرهنگ نماز در جامعه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جایگاه فعالیتی که در مسجد دارند همواره در این مسیر پیشقدم بودند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با اشاره به برگزار مسابقات سالیانه مدهامتان بیان کرد: در این مسابقات رشته تصحیح قرائت نماز و اذان و مکبری جزو رشته هایی به شمار می آیند که بیشترین شرکت کننده در بین نوجوانان و نونهالان دارند.

 

حجت الاسلام افکار در ادامه ضمن تشریح زمینه های همکاری کانون های مساجد استان با ستاد اقامه نماز، از افتتاح مرکز تخصصی نماز در کانون وارثان روح الله مشهد در هفته جهانی مساجد خبر داده و ابراز میدواری کرد که با برنامه ریزی دقیق و منسجم این مرکز در ترویج فرهنگ نماز موثر باشد.