رونق خانه‌های ورزش روستایی با تعامل میان کانون‌های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی
رونق خانه‌هاي ورزش روستايي با تعامل ميان کانون‌هاي مساجد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي

رونق خانه‌های ورزش روستایی با تعامل میان کانون‌های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

حجت‌الاسلام افکار با اشاره به گسترش همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوي، از تاسيس خانه‌هاي ورزش روستايي با همکاري اين دو نهاد خبر داد.
شناسه خبر : 39944 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی : حجت الاسلام «حسن  افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و «علی اکبر هاشمی جواهری» مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی امروز پنج شنبه 20 مرداد ماه با یکدیگر دیدار کردند.

 

حجت الاسلام افکار در این دیدار با اشاره به شبکه گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به ظرفیت این مجموعه های فرهنگی اشاره کرد و گفت : 1056 کانون در مناطق روستائی و محروم مشغول فعالیت های فرهنگی هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری باید نوجوانان و جوانان را به مسجد و فعالیت های فرهنگی و مذهبی سوق دهند افزود : در این راستا نقش حمایت های مجموعه ورزش و جوانان استان از بخش نشاط و  ورزش این کانون ها گام موثری در این مسیر خواهد بود.

 

«حسن افکار» کانون های فرهنگی هنری مساجد را بستری مناسب برای تحقق عدالت فرهنگی و ورزشی دانست و ابراز داشت : ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برای همکاری های متقابل در زمینه ایجاد خانه های ورزش روستائی و برگزاری مسابقات و المپیاد های ورزشی و فرهنگی اعلام می کند.

 

در این دیدار دکتر هاشمی جواهری مدیر کا ورزش و جوانان خراسان رضوی ، با مهم دانستن ایجاد و گسترش مراکزفرهنگی و هنری مثل کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان داشت : این مجموعه های مردمی بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های مردم نهاد هستند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به گستردگی خوبی که در استان دارند ابراز داشت : تلاش خواهیم کرد در زمینه های مختلف هم در موضوع ورزش و هم موضوعات مرتبط با جوانان ، زمینه همکاری مناسبی را فراهم کنیم.

 

 

کلمات کلیدی: تفاهم نامه همکاري