مساجد در طول تاریخ همواره محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بوده‌اند
مساجد در طول تاريخ همواره محور فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي بوده‌اند
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی :

مساجد در طول تاریخ همواره محور فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بوده‌اند

حجت‌الاسلام افکار در بازديد از کانون فرهنگي هنري «فاتح» در مشهد مقدس گفت: مساجد در طول تاريخ همواره محور فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي بوده‌اند.
شناسه خبر : 40739 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» در دیدار مدیر کانون فرهنگی هنری فاتح مشهد مقدس گفت: همواره در طول تاریخ مساجد محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار بودند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با تاکید بر تلاش برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و استفاده از انرژی و ظرفیت های بالقوه این نسل افزود: دغدغه برای فعالیت های فرهنگی مقدس است و اینکه یک عده نوجوان در این شرایط زمانی در مسجد پای کار ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی ایستادند بسیار ارزشمند و کم نظیر است.

 

حجت الاسلام افکار در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه ریزی های کانون فاتح گفت: مساجد محور حکمرانی نرم افزاری و سخت افزاری دین مبین اسلام هستند و ما باید قدر این ظرفین عظیم فرهنگی در جهان اسلام را بدانیم و برای فعال سازی این ظرفیت با تمام توان تلاش کنیم .

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اهمیت هویت بخشی به نوجوانان و جوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی هنری گفت : باید با برنامه ریزی دقیق این نسل جوان و نوجوان برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب آماده کنیم.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه این دیدار مسعود نکونام مدیر کانون فرهنگی هنری فاتح مشهد با ارائه گزارش از اقدامات این کانون در عرصه های فرهنگی اجتماعی و هنری از برنامه ریزی این کانون در افق 1414 خبر داد و گفت : این کانون با حضور و ایفای نقش نوجوانان اداره می شود.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد