ویژه برنامه «شب‌های ارادت» در دهه آخر صفر در کانون‌های مساجد خراسان رضوی اجرا می‌شود
ويژه برنامه «شب‌هاي ارادت» در دهه آخر صفر در کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي اجرا مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی:

ویژه برنامه «شب‌های ارادت» در دهه آخر صفر در کانون‌های مساجد خراسان رضوی اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام افکار در جريان برگزاري جلسه هماهنگي برنامه‌هاي دهه آخر صفر که با حضور کانون‌هاي مساجد منتخب در استان خراسان رضوي برگزار شد، از برگزاري ويژه‌برنامه «شب‌هاي ارادت» در دهه آخر صفر خبر داد.
شناسه خبر : 40775 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، جلسه هماهنگی برنامه های دهه پایانی ماه صفر با حضور کانون های مساجد محوری و منتخب مشهد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین افکار در این جلسه با اشاره به اینکه باید در زمینه ترویج فرهنگ میزبانی و تکریم زائرین امام رضا علیه السلام بصورت جدی و موثر وارد شویم گفت: کانون های مساجد باید در گسترش و فرهنگ سازی این امر مهم پیشتاز باشند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی دهه آخر صفر را فرصتی برای ادای دین مشهدی ها به امام رئوف ثامن الحجج (ع) دانست و ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ویژه در شهر مشهد مقدس برای ارائه خدمات در این ایام با تمام ظرفیت وارد عمل شوند.

 

حجت الاسلام افکار با برشمردن برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام پایانی ماه صفر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی، از اجرای ویژه برنامه «شب های ارادت» در 10 شب آخر ماه صفر در کانون های مساجد خبر داد و گفت در برنامه کانون ها در سطح استان و مشهد به ارائه خدمات فرهنگی و برگزاری برنامه فرهنگی خواهند پرداخت.

 

گفتنی است در این جلسه مدیران کانون های فرهنگی هنری منتخب و محوری برنامه های دهه آخر صفر به بیان نظرات و برنامه های خود پرداختند و اجرای مسابقات چهل حدیث رضوی، دیدار با خانواده معظم شهداء، فعالیت های هنری، تولید محتوای مجازی از جمله پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح و قرار شد در این ویژه برنامه اجرا شود.

 

کلمات کلیدی: ماه صفر