اعضای کانون‌های مساجد خراسان رضوی در قالب رویداد «در مسیر بهشت» خدمات فرهنگی اجتماعی ارایه می‌کنند
اعضاي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي در قالب رويداد «در مسير بهشت» خدمات فرهنگي اجتماعي ارايه مي‌کنند
همزمان با دهه پایانی ماه صفر؛

اعضای کانون‌های مساجد خراسان رضوی در قالب رویداد «در مسیر بهشت» خدمات فرهنگی اجتماعی ارایه می‌کنند

حجت الاسلام افکار، از فعاليت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي در رويداد بزرگ «در مسير بهشت» طي سه روز پاياني ماه صفر خبر داد و گفت: بچه‌هاي مسجد در اين مدت به ارائه خدمات فرهنگي و اجتماعي مي‌پردازند.
شناسه خبر : 40862 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

حجت الاسلام «حسن افکار» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، از برگزاری رویداد بزرگ «در مسیر بهشت» با حضور پررنگ کانون های مساجد خراسان رضوی در سه روز پایانی ماه صفر خبر داد.

 

وی با تاکید بر ظرفیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ضرورت فعال‌سازی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها گفت: برای اولین بار رویداد «در مسیر بهشت» در مشهد مقدس و به همت تشکل‌های فرهنگی از جمله کانو‌ های مساجد و هیئات مذهبی طی سه روز پایانی ماه  صفر برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه 20 کانون فرهنگی هنری در این رویداد در مشهد مقدس به صورت فعال و موثر شرکت خواهند کرد، افزود: این کانون‌ها در این رویداد به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و اجتماعی می‌پردازند.

 

وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات حفظ چهل حدیث رضوی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، برپایی ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به سوالات، فعالیت های فرهنگی و ... از جمله ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد در موکب های فرهنگی این رویداد است.

گفتنی است این رویداد طی سه روز از سوم تا پنجم مهرماه در مسیر میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: دهه آخر صفر