بچه‌های مسجدی کانون شهید «انگیزه» در چایخانه امام رضا (ع) طعم مهربانی را به زائران هدیه می‌دهند
بچه‌هاي مسجدي کانون شهيد «انگيزه» در چايخانه امام رضا (ع) طعم مهرباني را به زائران هديه مي‌دهند

بچه‌های مسجدی کانون شهید «انگیزه» در چایخانه امام رضا (ع) طعم مهربانی را به زائران هدیه می‌دهند

قربانپور گفت : کانون فرهنگي هنري شهيد انگيزه در ايام دهه آخر صفر به همت اعضاي کانون چايخانه امام رضا (ع) را برپا مي‌کند.
شناسه خبر : 40970 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۲

«جواد قربانپور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی؛ از راه‌اندازی چایخانه امام رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر جهت پذیرائی از زائرین ثامن الحجج به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید انگیزه مشهد مقدس خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید انگیزه با اشاره به تدارک گسترده کانون در این ایام در جهت مهمان‌نوازی از زائرین حریم رضوی گفت : کانون فرهنگی هنری شهید انگیزه به همت اعضای کانون برنامه های گسترده و متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

 

قربانپور با بیان اینکه در طول ماه محرم و صفر موکب خدماتی کانون به صورت مستمر مشغول خدمت‌رسانی بوده است بیان داشت : دیدار و تجلیل از خانوناده شهدای محله ، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه خانواده ها ، برگزاری ایستگاههای ویژه کودکان و نوجوانان و برگزاری نشست های معرفتی در این ایام از مهمترین برنامه های کانون شهید انگیزه است.

 

ایشان افزود : مشهد شهر امام رضا (ع) و شهر مهربانی و رافت رضوی است ، لذا ما باید در ایامی که این شهر میزبان زائرین امام رضا علیه السلام هست ، با تمام وجود و با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها در میدان خدمت رسانی حاضر باشیم.

 

گفتنی است گروه سرود این کانون نیز در این ایام در نقاط مختلف شهر به اجرای سرود خواهند پرداخت.

کلمات کلیدی: دهه آخر صفر