سومین رویداد «شب‌های ارادت» با تکریم از سه شهید در کانون شهید بابا نظر برگزار شد
سومين رويداد «شب‌هاي ارادت» با تکريم از سه شهيد در کانون شهيد بابا نظر برگزار شد

سومین رویداد «شب‌های ارادت» با تکریم از سه شهید در کانون شهید بابا نظر برگزار شد

سومين شب از رويداد «شب‌هاي ارادت» با تکريم از سه شهيد در کانون شهيد بابا نظر مشهد مقدس واقع در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.
شناسه خبر : 40987 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، سومین شب از رويداد شب هاي ارادت با تکریم سه شهید در کانون شهید بابا نظر برگزار شد.

حجت الاسلام شاهمرادی در این برنامه با اشاره به عظمت مقام شهدا گفت : امروز باید با همه ابزارهای فرهنگی و هنری پیام ها و آموزه های و سیره شهداء، به نوجوانان و جوانان انتقال داده شود.

 

 امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج)  با بیان اینکه امروز دشمن با تمام وجود تلاش می کند که این فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه کم رنگ کند، گفت:: سردار شهید سلیمانی برای جوانان و نوجوانان تبدیل به یک اسوه شده است.

در ادامه این رویداد، حجت الاسلام « حسن افکار» با تقدير از اعضای کانون فرهنگی شهید بابانظر ابراز داشت: رويداد شب هاي ارادت به همت بچه های مسجدی مزین به نام و یاد شهدا شده است.

مدير ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوي با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ایام پایانی دهه صفر گفت : کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مشهد با همه ظرفیت و امکانات جهت خدمت به زوار رضوی به میدان آمدند.

 

گفتنی است در این مراسم یاد و خاطره شهیدان خرسند، فقیری و رفیعی گرامی داشته شد و از خانواده معظم این شهیدان تجلیل شد.