معرفی کتاب‌های تقریظ شده مقام معظم رهبری در کانون شهدای انقلاب گناباد
معرفي کتاب‌هاي تقريظ شده مقام معظم رهبري در کانون شهداي انقلاب گناباد

معرفی کتاب‌های تقریظ شده مقام معظم رهبری در کانون شهدای انقلاب گناباد

قريشي گفت: در ويژه برنامه کانون فرهنگي هنري شهداي انقلاب گناباد، کتاب تقريظ شده مقام عظماي ولايت به بچه هاي مسجد معرفي مي‌شود.
شناسه خبر : 40988 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

 «سید امیرضا قریشی»  در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی، از برگزاری ویژه برنامه ماهیانه های تقریظ در این کانون خبر داد و گفت : این برنامه هر ماه به معرفی کتاب های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری می پردازد.

مدیر کانون فرهنگی شهدای انقلاب گناباد با اشاره به اینکه برنامه فوق به صورت ماهیانه در کانون برگزار می شود، تصریح کرد:کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب های مفید به مردم پیشتاز باشند و بتوانند با ترویج این فرهنگ به رشد آگاهی و دانش مردم کمک کنند.

قریشی با بیان فعالیت های کانون شهدای انقلاب در شهرستان گناباد افزود: جلسات قرآنی، ویژه برنامه های مخصوص نوجوانان، مسابقات فرهنگی ورزشی ، کلاس های آموزشی در زمینه های عقدتی و فرهنگی و هنری و مهارتی را از مهم ترین برنامه های این کانون بر شمرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری و تلاش در راستای تحقق آنها گفت: یکی از مهمترین اقدامات این کانون ایجاد یک گروه ویژه برای پیاده سازی بیانات رهبر معظم انقلاب و تحلیل این بیانات و تلاش در جهت عمل به مطالبات می باشد.

گفتنی است در ویژه برنامه این ماه ماهیانه های تقریظ کانون شهدای انقلاب ، کتاب فرنگیس از کتاب های دفاع مقدس به نمازگزاران معرفی شد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد