تجلیل از خانواده شهدا تقوای قلب است
تجليل از خانواده شهدا تقواي قلب است
کاروان رویداد شبهای ارادت در منزلگاه پنجم؛

تجلیل از خانواده شهدا تقوای قلب است

حجت الاسلام افکار در جريان برگزاري پنجمين جلسه از رويداد «شب‌هاي ارادت» گفت: تعظيم شعائر الهي و تجليل از خانواده شهدا تقواي قلب است و جامعه اسلامي را بيمه مي‌کند.
شناسه خبر : 41019 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» در جریان برگزاری پنجمین جلسه از رویداد «شب های ارادت» در منزل شهید «جواد محمدی» از شهدای مدافع حرم، طی سخنانی گفت: باید این مسیر با برکت و نورانی شهداء را در جامعه ترویج کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید براینکه تعظیم شعائر الهی دستور دین است، بیان کرد: بزرگداشت این شعائر موجب تقویت قلوب مومنین و مردم است و باید این مسیر در بین نوجوانان و جوانان تبلیغ و ترویج شود.

 

حجت الاسلام افکار با اشاره به حضور زائرین در مشهد مقدس در ایام شهادت امام رضا  (ع) ابراز کرد: امسال تجربه بسیار خوبی در زمینه اسکان و پذیرائی از زوار حریم رضوی توسط فعالان کانون های مساجد را مشاهده میکنیم .

 

وی با تاکید بر اینکه امروز باید در اوضاع کنونی بصیرت خودمان را افزایش بدهیم گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و انقلاب با همه توان خود به میدان آمدند باید مدافعان ارزش ها و تلاشگران مسجدی با حضور خود در میدان عظمت و قدرت خودشان را به جهانیان نشان دهند.

 

گفتنی است این برنامه توسط کانون فرهنگی هنری مفلحون در منزل شهید جواد محمدی برگزار شد . شهید جواد محمدی در سوریه در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به شهادت رسید . مقام معظم رهبری در جریان سفر به مشهد مقدس در منزل این شهید حضور پیدا کرده بودند.