خدمت به زوار حرم رضوی نشان از اوج ارادت مردم به ساحت مقدس ائمه (ع) دارد
خدمت به زوار حرم رضوي نشان از اوج ارادت مردم به ساحت مقدس ائمه (ع) دارد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی؛

خدمت به زوار حرم رضوی نشان از اوج ارادت مردم به ساحت مقدس ائمه (ع) دارد

حجت الاسلام افکار در بازديد از مواکب بين راهي در مسير حرکت زائراني که پاي پياده به سمت حرم رضوي در حرکت هسنتد، گفت: تکريم و خدمت به زائران توسط مردم نشان از اوج ارادت به ساحت مقدس اهل بيت عصمت و طهارت دارد.
شناسه خبر : 41020 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت السلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از مواکب بین راهی در مسیر زائران پیاده امام رضا علیه السلام بازدید کرد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 400 موکب در مسیر های منتهی به مشهد به زوار خدمت رسانی می کنند گفت : این ظرفیت و امکانات خدمت رسانی به همت همه تشکل های مردمی و هیئات و کانون های مساجد به میدان آمده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه دبیرخانه  کمیته فرهنگی امور زائرین و خدمات سفر در ستاد کانون های مساجد استان مستقر شده است بیان کرد : جریان خدمت رسانی در این ایام به غیر از مبادی ورودی مشهد در سطح شهر نیز تدارک دیده شده است .

 

وی به حضور پر رنگ کانون های مساجد در این حرکت عظیم خدمت رسانی به زوار رضوی ابراز داشت : این تجربه باید در تمام اتفاقات و رویداد های ملی مورد توجه قرار بگیرد و ظرفیت و توانمندی کانون های مساجد مورد توجه جدی مسئولین قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه این خدمات تا آخرین ساعات ماه صفر ادامه پیدا خواهد کرد اظهار داشت : اسکان بیش از 9000 زائر در مساجد و کانون های مساجد و پذیرائی از زوار و برگزاری دهها برنامه فرهنگی هنری و برپائی ایستگاههای خدمات فرهنگی از جمله خدمات فعالان کانون های مساجد در این ایام است.

 

گفتنی است حجت الاسلام افکار از 35 موکب مستقر در جاده نیشابور به مشهد بازدید به عمل آورد و در جریان مشکلات و مسائل این مواکب قرار گرفت.

کلمات کلیدی: دهه آخر صفر