کاروان پیاده‌روی «سلسله‌الذهب» برای عرض ارادت به ساحت ثامن الحجج (ع) راهی مشهد مقدس شدند
کاروان پياده‌روي «سلسله‌الذهب» براي عرض ارادت به ساحت ثامن الحجج (ع) راهي مشهد مقدس شدند
به همت کانون فرهنگی هنری «رهروان امیرالمومنین (ع) نیشابور؛

کاروان پیاده‌روی «سلسله‌الذهب» برای عرض ارادت به ساحت ثامن الحجج (ع) راهی مشهد مقدس شدند

دلشاد از حرکت کاروان پياده سلسله الذهب با محوريت نوجوانان دهه هشتادي‌ و دانش آموزان به همت کانون فرهنگي هنري رهروان اميرالمومنين (ع) نيشابور خبر داد.
شناسه خبر : 41033 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

«محمد دلشاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری رهروان امیرالمومنین (ع) نیشابور از اعزام کاروان پیاده نوجوانان و جوانان این کانون تحت عنوان «کاروان پیاده سلسله الذهب» خبر داد.

 

مدیر کانون رهروان امیرالمومنین (ع) با اشاره به برگزاری این رویداد مهم به همت اعضای این کانون در ایام شهادت امام رضا (ع) گفت: این کاروان روز دوشنبه از مسیر ملک آباد تا مشهد را پیاده روی خواهد کذد و روز شهادت در حرم مطهر رضوی عزاداری خواهد کرد.

 

دلشاد با تاکید بر اینکه باید نوجوانان و جوانان با فرهنگی و اموزه ای رضوی انس بگیرند ابراز داشت : این کاروان با اولویت دهه هشتادی ها و دانش اموزان و نوجوانان برگزار می شود و در این برنامه با برگزاری برنامه های فرهنگی نوجوانان را با سیره و آموزه های رضوی آشنا خواهیم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رهروان امیرالمومنین (ع) همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری سلسله الذهب ویژه نوجوانان نیز خبر داد و افزود : در این مسابقات نوجوانان در رشته های عکس با موبایل ، دلنوشته به امام رضا علیه السلام باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است کاروان پیاده سلسله الذهب کانون فرهنگی هنری رهروان امیرالمومنین علیه السلام روز دوشنبه 4 مهرماه طی مراسمی مسیر پیاده روی خود را شروع کردند.