اجرای سرود توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در حرم رضوی
اجراي سرود توسط گروه سرود کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني در حرم رضوي

اجرای سرود توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در حرم رضوی

قدرت الله خوشدل: گروه سرودشهيد محمدياني براي چهارمين سال متوالي جهت اجرا در حرم مطهر رضوي راهي شهر مشهد مقدس شده است
شناسه خبر : 41062 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

«قدرت الله خوشدل» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی، تا به حال در مناسبت‌ها و مکان‌های مختلف اجرا داشته‌اند، افزود: گروه سرودشهید محمدیانی برای چهارمین سال متوالی جهت اجرا در حرم مطهر رضوی راهی شهر مشهد مقدس شده است.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدمحمدیانی ادامه داد: به دعوت حرم مطهر رضوی گروه سرود شهید محمدیانی همراه با گروه های کشوری دیگر در صحن های مختلف به مناسبت شهادت امام مهربانی ها، به اجرا خواهند پرداخت .

وی با اشاره به اینکه گروه سرود شهید محمدیانی متشکل از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی می باشند، ادامه داد: این گروه روز یکشنبه به مشهد مقدس اعزام شده اند.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی اضافه کرد: گروه سرود کانون به مدت یک هفته در نقاط مختلف شهر مشهد اعم از فرودگاه ، راه آهن و صحن های مختلف حرم مطهر رضوی به اجرا می‌پردازد.


خوشدل اضافه کرد: گروه سرود شهید محمدیانی در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز به کربلا اعزام شده و در مسیر پیاده روی و حرم مطهر امام علی علیه السلام، امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیه السلام به اجرای سرود پرداختند.

گفتنی است حجت الاسلام افکار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی نیز در شب شهادت امام رضا (ع) در جمع این گروه سرود حضور پیدا کرد و از برنامه ها و تلاش های کانون شهید محمدیانی تقدیر کرد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد