مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه است
مهمترين سرمايه نظام جمهوري اسلامي حضور مردم در صحنه است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی:

مهمترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه است

حجت‌الاسلام پژمان‌فر ضمن حضور در در اولين هيِئت شهداي گمنام کانون هاي مساجد خراسان رضوي گفت: مهمترين سرمايه نظام جمهوري اسلامي ايران حضور مردم در صحنه است.
شناسه خبر : 41246 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی: اولین مراسم هیئت شهدای گمنام ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در شام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام با حضور حجت السلام و المسلمین «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و با تکریم از خانواده شهید محمد رسول دوست محمدی از شهدای اغتشاشات اخیر برگزار شد.

 

حجت الاسلام پژمانفر در این مراسم با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد بیان داشت : در فتنه اخیر مردم با بصیرت و آگاهی توانستند راه را پیدا کنند و خودشان را با امام جامعه هماهنگ کنند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی سخت ترین شرایط و انواع فتنه ها و فشارها بر مردم  و کشور ما وارد شده است اظهار داشت : ایران امروز از لحاظ قدرت به جائی رسیده است که در دنیا نقش تعیین کننده دارد.

 

حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به نابسامانی فضای مجازی و مدیریت این موضوع در کشور ما افزود : ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسئولین می خواهیم این فضای مجازی را مدریت و سامان دهند و این فضای رها و یله را که قتلگاه فکری و عقیدتی نوجوانان و جوانان ما شده است را به که فضای امن تبدیل کنند.

 

بر پایه این گزارش در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد از خانواده شهید محمد رسول دوست محمدی که در اعتشاشات اخیر مشهد در دفاع از بی حرمتی به موکب های رضوی به شهادت رسیده بود تکریم به عمل آمد.

 

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری ظرفیت خوبی برای تبیین و بصیرت بخشی به مردم دارند اظهار داشت : هیئت شهدای گمنام ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بصورت ماهیانه در کانون های مساجد مشهد و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است این مراسم در مسجد المنتظر به همت کانون فرهنگی هنری المنتظر مشهد و کانون شهید کاوه برگزار شد.