تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی
تجليل از مديران پيشکسوت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي
به بهانه 19 مهر ماه صورت پذیرفت:

تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

حجت الاسلام افکار، خبر از تجليل تعدادي از مديران پيشکسوت کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي به مناسبت 19 مهر «سالروز بيانات مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي)» در مورد کانون‌هاي مساجد داد.
شناسه خبر : 41394 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، امروزسه شنبه 19 مهرماه همزمان با سالروز بیانات تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد کانون های مساجد؛ ویژه برنامه تکریم از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد مقدس به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام افکار، در این برنامه با اشاره به اینکه سالروز بیانات مقام معظم رهبری بهانه تکریم فعالان فرهنگی هنری مساجد را فراهم کرده است، گفت: کسانی که در عرصه فعالیت های فرهنگی و مساجد در حال تلاش هستند جزو جهادگران بی ادعای این عرصه محسوب می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اهمیت تکریم و تجلیل از خدمات تلاشگران فرهنگ مسجدی ابراز کرد: توجه و گرامیداشت این افراد انگیزه خدمت در این عرصه را زنده و پویا نگه می دارد .

 

در این برنامه از 5 مدیر پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با حضور در محل کار مدیران تکریم و تجلیل شد، مدیران کانون های شهید ابوذر غفاری، کمیل، خاتم الانبیاء و امام محمد باقر (ع) مشهد مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

گفتنی است در این مراسم مدیران کانون ها ضمن قدردانی از این اقدام شایسته ، نظرات و پیشنهادت خودشان در حوزه فعالیت های کانون ها ارائه دادند.