طرح پایش سال 1401 در کانون های مساجد خراسان رضوی آغاز شد
طرح پايش سال 1401 در کانون هاي مساجد خراسان رضوي آغاز شد
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی خبر داد :

طرح پایش سال 1401 در کانون های مساجد خراسان رضوی آغاز شد

حجت الاسلام افکار گفت : طرح پايش و بازديد از کانون هاي خراسان رضوي در جهت رفع مشکلات و فعال سازي و توجيه برنامه ها در کانون هاي مساجد خراسان رضوي در حال اجرا است
شناسه خبر : 41675 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از آغاز طرح پایش و بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 1850 کانون فرهنگی هنری در مساجد خراسان رضوی گفت : طرح پایش با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی متقن و جامع از فعالیت ها و امکانات و تجهیزات کانون های مساجد و رفع مشکلات و اختلافات و توجیه برنامه ها در کانون ها اجرائی می شود.

 

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه حضور کارشناسان ستاد استان در کانون ها انگیزه و دلگرمی را در کانون ها افزایش می دهد اظهار داشت : تا کنون از بیش از 600 کانون فرهنگی هنری مسجد بازدید شده است و این کانون ها در مسیر فعالیت ها و برنامه ها قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با تاکید براینکه در این طرح همه ارکان مسجد و محل مشارکت دارند افزود : این طرح تا پایان سال 1401بصورت مستمر اجرا خواهد شد . همه کانون های مساجد استان مورد ارزیابی و پایش خواهند گرفت .

 

گفتنی است طرح پایش طرح بازدید از کانون های غیر فعال و نیمه فعال به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در حال اجرا است . و برای این طرح نرم افزار سامان توسط ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی طراحی شده است.

کلمات کلیدی: بازديد از کانون ها