کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مولود انقلاب و مساجد هستند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مولود انقلاب و مساجد هستند
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مولود انقلاب و مساجد هستند

حجت الاسلام و المسلمين گنابادي‌نژاد گفت: کانون هاي فرهنگي و هنري بايد قرارگاه محوري جريان فرهنگي در استان باشند.
شناسه خبر : 41838 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، دومین نشست هم اندیشی پرسنل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با مسئولین استانی با حضور حجت السلام گنابادی نژاد معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به فعالیت ها و خدمات کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد در ایام دهه پایانی صفر گفت : اسکان 8 هزار نفری زائران و حضور در اتفاقات و برنامه های فرهنگی و برپائی بیش از 50 موکب خدمات رسانی بسیار ارزشمند و به نوعی کارستان کانون های مساجد بود .

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید قرارگاه جریان فرهنگی و حرکت های ارزشی و انقلابی باشد افزود : سرمایه اصلی کانون های مساجد اندیشه و نیروی انسانی خلاق و سرمایه اجتماعی مردمی است.

 

«حجت گنابادی نژاد » با بیان اینکه این روز ها اتفاقات تلخی را در کشور شاهد هستیم و باید این تهدید ها را به فرصتی برای انقلاب و نظام تبدیل کنیم ابراز داشت : کانون های مساجد باید با احصاء شبکه مسائل در حوزه نوجوانان و جوانان ، عملیات ویژه ای را تعریف و اجرائی کنند.

 

وی در پایان این دیدار که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه همه مدیران باید ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را جدی بگیرند و حمایت کنند اظهار داشت : کادرسازی ، الگوسازی ، شبکه سازی و جریان سازی چهار محوری است که باید در همه فعالیت ها در دستور کار قرار بگیرد .

 

در این نشست صمیمی حجت الاسلام افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از اقدامات کانون های مساجد در دهه پایانی صفر و برنامه های پیش رو گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان شبکه از جوانان و نوجوانان مسجدی و انقلابی در میدان پاسداری ار ارزش ها و کیان نظام محکم و استوار ایستاد ه اند.

 

گفتنی است در این جلسه کارشناسان ستاد استانی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در موضوع مسائل فرهنگی و اتفاقات روز پرداختند.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد