کانون های فرهنگی هنری سکاندار فعالیت های هنری و اجتماعی هستند
کانون هاي فرهنگي هنري سکاندار فعاليت هاي هنري و اجتماعي هستند
دیدار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با شهردار تربت حیدریه

کانون های فرهنگی هنری سکاندار فعالیت های هنری و اجتماعی هستند

حجت الاسلام افکار گفت : توجه به کارکردهاي هنري کانون هاي فرهنگي هنري در توسعه فعاليت ها و آفرينش هاي هنري موثر است
شناسه خبر : 41860 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین افکار در جریان سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه با شهردار تربت حیدریه دیدار و گفتگو کرد . همکاری کانون های مساجد با شهرداری تربت حیدریه گسترش می یابد.

 

حجت الاسلام افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد باید مورد توجه قرار بگیرند گفت : سرمایه انسانی و توانمندی های فرهنگی هنری کانون های مساجد می تواند گره گشایی خیلی از مشکلات و آسیب ها باشد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید ظرفیت های هنری کانون های مساجد را پویا و فعال کنیم ابراز داشت : کانون های مساجد در زمینه فعالیت های هنری و گروهی در عرصه مساجد پیشتاز هستند و می توانند در مدیریت شهری همکاری موثر و فعالی را داشته باشند.

 

در این دیدار که در محل شهرداری تربت حیدریه برگزار شد ، فرخ تبار شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه   ویژگی های فرهنگی و هنری شهرستان تربت حیدریه عامل بسیاری از حرکت ها و پیشتازی های این شهر است گفت : باید همه نهاد های فرهنگی و هنری با تعامل و هم افزائی با مدیریت شهری امید و پویائی را در مردم ایجاد کنیم.

 

«فرخ تبار» شهردار تربت حیدریه با بی نظیر دانستن شبکه گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد از آمادگی شهرداری تربت حیدریه جهت گسترش همکاری های فرهنگی هنری خبر داد و افزود : مجموعه مدیریت شهری در عرصه فعالیت های اثر گذار فرهنگی هنری از کانون های مساجد حمایت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد