فعالیت‌های کانون‌های مساجد قائم بر نظر امام جماعت است
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد قائم بر نظر امام جماعت است
سفر مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی به شهرستان مه ولات؛

فعالیت‌های کانون‌های مساجد قائم بر نظر امام جماعت است

حجت الاسلام افکار گفت : ويژگي کانون هاي فرهنگي و هنري، محوريت ائمه جماعات در تصميم گيري‌ها و فعاليتها است.
شناسه خبر : 41862 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» در سفر یک روزه به شهرستان «مه ولات» با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی امام جمعه مه ولات دیدار و گفتگو کرد .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به اینکه 29 کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان مشغول فعالیت هستند گفت : کانون های فرهنگی هنری محور برنامه ریزی های فرهنگی و هنری در مساجد هستند .

 

حجت الاسلام حسن افکار با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهرستان توجه به کانون های مساجد را در اولویت برنامه های فرهنگی قرار بدهند افزود : کانون های مساجد ظرفیت های این نظام و انقلاب هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی امام جمعه شهرستان مه ولات  با تاکید بر نقش مهم کانون های مساجد در توسعه خدمات فرهنگی  بیان کرد : کانون های مساجد از مراکز مهم و تاثیر گذار در عرصه فعالیت های فرهنگی هنری هستند.

 

امام جمعه مه ولات با اشاره به اینکه باید در زمینه فعالیت های کانون های مساجد جلسات و پیگیری های آسیب شناسی برگزار شود گفت : عوامل موفقیت کانون های موفق باید بصورت مستمر در اختیار سایر کانون ها قرار بگیرد .

 

وی افزود : تقدیر از کانون های موفق و فعال و توجه جدی در برنامه ریزی های فرهنگی در سطح شهرستان در اولویت برنامه های مجموعه مدیریت فرهنگی شهرستان باید قرار بگیرد.