کانون‌های مساجد تنها تشکل مردم‌پایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند
کانون‌هاي مساجد تنها تشکل مردم‌پايه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی؛

کانون‌های مساجد تنها تشکل مردم‌پایه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند

حجت الاسلام افکار، با اشاره به عضويت بسياري از نوجوانان و جوانان انقلابي در کانون‌هاي مساجد سراسر کشور گفت: مجموعه کانون‌ها تنها تشکل مردم پايه در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
شناسه خبر : 41876 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان مه ولات با فرماندار مه ولات دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی در این دیدار که در محل دفتر فرماندار شهرستان مه ولات برگزار شد با بیان اینکه کانون های مساجد همواره در عرصه فرهنگ بدنبال جریان سازی و پویائی بوده است گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها تشکل مردم پایه در بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام افکار با اشاره به اهمیت و جایگاه حاکمیتی و حکومتی مسجد در طول تاریخ بیان کرد : در زمان دولت حضرت ولیعصر عج مسجد مقر حکومت و حاکمیت ارزش ها خواهد بود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در بستر سامانه بچه های مسجد و رویداد فهما ابراز داشت : نهضت بازگشت به مسجد با حمایت جدی مجموعه های مدیریتی و دولتی از نهادهای فرهنگی مردم پایه محقق می شود.

 

در این جلسه علی نژاد فرماندار شهرستان مه ولات با تحلیل شرایط موجود کشور در عرصه فرهنگی و نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ترویج و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری گفت : مدیرت شهرستان با تمام توان حمایت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد