مرکز تخصصی ترویج و توسعه فرهنگ نماز به میزبانی کانون فرهنگی هنری طلوع فجر مشهد آغاز به کار کرد
مرکز تخصصي ترويج و توسعه فرهنگ نماز به ميزباني کانون فرهنگي هنري طلوع فجر مشهد آغاز به کار کرد

مرکز تخصصی ترویج و توسعه فرهنگ نماز به میزبانی کانون فرهنگی هنری طلوع فجر مشهد آغاز به کار کرد

ذيل تفاهم‌نامه ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي و ستاد اقامه نماز اين استان، مرکز تخصصي ترويج و توسعه فرهنگ نماز به ميزباني کانون فرهنگي هنري طلوع فجر آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 41883 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، امروز 10 آبانماه  مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی ترویج و توسعه فرهنگ نماز به میزباین کانون فرهنگی هنری طلوع فجر مشهد مقدس با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و مدیران ستاد اقامه نماز این استان برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی  با اشاره به تفاهم نامه ای که میان ستاد کانون های مساجد و ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به امضا رسید، گفت : یکی از عرصه هایی که نسل امروز را در برابر هجمه های فرهنگی می تواند محافظت کند انس با نماز است.

 

حجت الاسلام افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه متولیان مساجد و فعالان کانون های مساجد باید نسل نوجوان و جوان امروز را با زیبائی های بندگی و نماز آشنا کنند ابراز داشت : این مرکز باید برای همه اقشار در حوزه مختلف برنامه ریزی مناسبی را انجام بدهد .

 

مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه همه ما در ترویج و اقامه نماز وظیفه ای داریم که باید به آن عمل کنیم اظهار داشت : کانون فرهنگی هنری طلوع فجر با تیم منسجم و توانمندی که دارد می تواند مبداء موثری در این عرصه باشد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم شرکت کنندگان و مسئولین دلنوشته های خود را برای آرتین بازمانده خانواده شهید از شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در دفتر یادبود این پویش مرقوم کردند.