کانون‌های مساجد بازوی ائمه جمعه در عرصه فعالیت‌‎های فرهنگی باشند
کانون‌هاي مساجد بازوي ائمه جمعه در عرصه فعاليت‌‎هاي فرهنگي باشند
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی :

کانون‌های مساجد بازوی ائمه جمعه در عرصه فعالیت‌‎های فرهنگی باشند

حجت الاسلام و المسلمين ايزدي يزدان‌آبادي، با اشاره به اهميت ارايه فعاليت‌هاي متنوع فرهنگي براي نسل جوان گفت: در اين عرصه کانون‌هاي مساجد مي‌توانند بازوي ائمه جمعه باشند.
شناسه خبر : 42046 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با حضور در دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان با حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین ایزدی یزدان‌آبادی» مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی در این دیدار با تاکید بر اینکه مجموعه کانون های مساجد یک نهاد انقلابی و ولایتمدار است که منشا خدمات فرهنگی متعددی در عرصه مسجد است، بیان کرد: از اولویت های فعالیت های کانون های مساجد باید برنامه ریزی جدی و دقیق برای نوجونان باشد.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت های نهاد امامت جمعه در شهرستان ها ابراز امیدواری کرد که مدیران کانون های مساجد در شهرستان ها در عرصه فعالیت های فرهنگی بازوی ائمه جمعه در شهرستان ها باشند.

 

بر پایه این گزارش در ادامه حجت الاسلام افکار با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری در امتداد شبکه ولایت هستند، تصریح کرد: کانون های مساجد یکی از مجموعه های موفق و موثر فرهنگی هنری در بستر مسجد است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی افزود: کانون های فرهنگی هنری بستر مناسبی برای تربیت و پرورش استعداد های هنری بچه های مسجدی است و در این زمینه ستاد استان هم برنامه خوبی را برای اجرا در حال برنامه ریزی دارد.