بچه‌های مسجد در میدان ترویج اهداف انقلاب اسلامی و ارزش‌ها پیشگام باشند
بچه‌هاي مسجد در ميدان ترويج اهداف انقلاب اسلامي و ارزش‌ها پيشگام باشند
مدیر ستاد فهما استان خراسان رضوی؛

بچه‌های مسجد در میدان ترویج اهداف انقلاب اسلامی و ارزش‌ها پیشگام باشند

حجت الاسلام افکار در نشست هم انديشي کانون‌هاي فعال مشهد مقدس گفت: بچه هاي مسجد بايد در ميدان ترويج اهداف انقلاب اسلامي و ارزش ها پيشگام باشند.
شناسه خبر : 42070 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، اولین نشست دورهمی کانون های فعال مشهد مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، به میزبانی کانون فرهنگی هنری فاتح برگزار شد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های کسترده کانونهای فرهنگی هنری مساجد در همه عرصه ها گفت : باید همدلی و هم افزائی فعالان فرهنگی عرصه مساجد برای حرکت در مسیر انقلاب و ترویج ارزش ها در اولویت قرار بگیرد.

 

حجت السلام حسن افکار با بیان اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی موجودیت کشور و انقلاب ما را هدف گرفتند و همه توان خود را برای تضعیف هملی و وحدت ملت ایران به کار بردند ابراز داشت : فعالان و تشکل های فرهنگی هنری دراین کارزار فرهنگی با هوشمندی و درک شرایط ورود عالمانه و جهادی داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با تاکید بر اینکه مساجد در نظام اسلامی در طول تاریخ حرکت ساز و نقش آفرین بوده اند اظهار داشت : کانون های مساجد بصورت متحد و یکپارچه با شعار ید واحده شدن کنار هم قرار خواهند گرفت و در آینده نزدیک عملیات های مهم و موثر فرهنگی را اجرائی خواهند کرد.

 

در این نشست که به میزبانی کانون فرهنگی هنری فاتح مشهد مقدس برگزار شد مدیران کانون های فعال شهر مشهد با بیان دغدغه ها و انتقادات و پیشنهادات خود بر هم افزائی و ید واحده بودن فعالان فرهنگی در این جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب تاکید کردند.

 

گفتنی است در این دورهمی صمیمی مدیران کانون های مساجد بر افزایش حمایت های مالی و توجه به کانون های فعال ، حضور موثر در رسانه ها ، برگزاری رویداد های مشترک و انجام نظارت های استانی از کانون ها تاکید کردند.

 

در پایان این نشست شرکت کنندگان در این برنامه از فعالیت های کانون فرهنگی هنری فاتح بازدید کردند.