کانون فرهنگی هنری شهید روحی اولین تشکل تخصصی ترویج فرهنگ مطالعه در سطح کانون‌های مساجد خراسان رضوی است
کانون فرهنگي هنري شهيد روحي اولين تشکل تخصصي ترويج فرهنگ مطالعه در سطح کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي است
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

کانون فرهنگی هنری شهید روحی اولین تشکل تخصصی ترویج فرهنگ مطالعه در سطح کانون‌های مساجد خراسان رضوی است

حجت الاسلام افکار در دومين دورهمي مديران کانون‌‌هاي مساجد استان خراسان رضوي گفت: کانون فرهنگي هنري شهيد روحي اولين تشکل تخصصي ترويج و ارتقاي فرهنگ مطالعه در سطح کانون هاي مساجد استان است.
شناسه خبر : 42228 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، دومین نشست دورهمی مدیران کانون های فعال مشهد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون شهید روحی اولین تشکل تخصصی ترویج و ارتقاء فرهنگی مطالعه و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و برشمردن موفقیت های کانون شهید روحی در عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی گفت : کانون های مساجد باید با برنامه ها و ابتکارات خلاقانه مردم را به مطالعه و کتابخوانی سوق بدهند.

 

حجت الاسلام افکار با بیان اینکه امروز فضای مجازی و نرم افزارهای مختلف عرصه خرید کتاب و کتابخوانی را متحول کرده است بیان کرد : فعالان کانون های مساجد باید با روش های نو و بدیع لذت کتاب خوانی و سهولا دسترسی به دانش و آگاهی را برای نوجوانان و جوانان دوچندان کنند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کانون های مساجد کتاب و کتابخوانی از بخش های اصلی فعالیت ای فرهنگی هنری مسجد محسوب می شود ابراز داشت : ستاد کانون های مساجد از طرح و ایده های کانون های مساجد در این عرصه حمایت خواهد کرد.

 

این گزارش می افزاید: در این  نشست علی اکبر روحی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی گزارشی از اقدامات و فعالیت های کانون را در حوزه ترویج و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را ارائه کرد.

 

گفتنی است کانون شهید روحی به عنوان تشکل تخصصی حوزه کتاب و کتابخوانی رتبه ها و مقام های متعددی را در رویداد ها و مسابقات کسب نموده است که رتبه برتر جشنواره مروجان کتابخوانی کشور ، موسسه برتر مروج کتابخوانی خراسان رضوی در سال 98 و کانون موفق و منتخب مسابقات کتابخوانی از آن جمله است.