نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی اجتماعی خدمات سفر و زیارت برگزار شد
نشست برنامه ريزي کميته فرهنگي اجتماعي خدمات سفر و زيارت برگزار شد
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ؛

نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی اجتماعی خدمات سفر و زیارت برگزار شد

حجت الاشلام افکار : سازمان ها و تشکل هاي فرهنگي برنامه ريزي براي نوروز سال 1402 را آغاز کرده اند
شناسه خبر : 42529 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ پنجمین نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی و اجتماعی خدمات سفر و زیارت با محوریت برنامه ریزی برای نوروز سال 1402 در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه مسئولیت کمیته فرهنگی اجتماعی دبیرخانه خدمات سفر و زیارت بر عهده ستاد کانون های مساجد گذاشته شده است ، گفت : همه متولیان فرهنگی و تشکل های مردمی برای ایام نوروز سال 1402 با درک شرایط جامعه برنامه ریزی مناسبی را داشته باشند.

 

مسئول کمیته فرهنگی اجتماعی دبیرخانه دائمی خدمات سفر و زایرت با اشاره به تقارن ایام ماه شعبان و رمضان با ایام نوروزو تعطیلات نوروزی ابراز داشت : باید برای خانواده و تامین معارف برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی جامع و اثرگذار داشته باشیم .

 

حجت الاسلام افکار با تاکید بر استفاده مناسب از ظرفیت همه نهادها و سازمان های متولی در ترویج امر تکریم زائر اظهار داشت : امسال با حاکمیت فضای معنوی که در ایام نوروز شاهد آن خواهیم بود باید برای زائرین برنامه های مناسبی را تدارک ببینیم .

 

در این جلسه سازمان ها و نهادهای عضو این کمیته به بیان برنامه های خود  در این ایام پرداختند . مسابقات فرهنگی هنری ، ایستگاه های استقبال از زائر ، پویش های تکریم زائرین ، برنامه ریزی برای اسکان رایگان زائرین و برنامه های متنوع فرهنگی هنری از جمله این برنامه های تدارک دیده شده بود.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد