شورای اسلامی و کمیسیون امور بانوان و خانواده مشهد مقدس از طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد حمایت می‌کند
شوراي اسلامي و کميسيون امور بانوان و خانواده مشهد مقدس از طرح‌ها و برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد حمايت مي‌کند
رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده مشهد مقدس ؛

شورای اسلامی و کمیسیون امور بانوان و خانواده مشهد مقدس از طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد حمایت می‌کند

سليمي، ضمن تاکيد نسبت به بهره‌برداري از ظرفيت بانوان در کانون‌هاي مساجد گفت: شوراي اسلامي و کميسيون امور بانوان و خانواده مشهد مقدس از طرح‌ها و برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد در اين عرصه حمايت مي‌کند.
شناسه خبر : 42532 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ سومین جلسه بررسی زمینه های تعامل و همکاری با مجموعه شورای اسلامی شهر مشهد با موضوع بانوان و خانواده درکمسیون امور بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با حضور فاطمه سلیمی، رئیس کمسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد و حجت الاسلام حسن افکار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین افکار، بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری با توجه به اینکه مردم نهاد هستند با تمام اقشار جامعه ارتباط دارند گفت : بانوان از آن دسته گروهی هستند که در کانون های مساجد حضور فعال و موثر و مستمر دارند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به فعالیت واحد بانوان و خانواده در کانون های فعال مساجد استان ابراز داشت : ستاد کانون های مساجد استان با توجه به اینکه حوزه بانوان و خانواده را مهم و دارای اولویت برنامه ریزی می بیند لذا برنامه های مختلفی را در این حوزه طراحی و اجرائی کرده است.

 

حجت الاسلام حسن افکار با تاکید بر نقش بانوان و خانواده در جامعه و تربیت نسل مومن و انقلابی از تدارک گسترده ستاد فهمای خراسان رضوی خبر داد و گفت : در آینده نزدیک رویداد هم قدم با محوریت خانواده در کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

 

سلیمی در ادامه ضمن تاکید نسبت به استفاده از ظرفیت  فعالیت بانوان در کانون‌ها تصریح کرد: شورای اسلامی مشهد و کمیسیون امور بانوان و خانواده از طرح ها و برنامه های کانون های مساجد حمایت ویژه خواهد داشت.

 

رئیس کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت : امروز دشمن با همه توان به میدان آمده است که کیان خانواده و زنان را به نابودی و انحراف بکشاند. برای همین همه دلسوزان و تلاشگران فرهنگی باید به عرصه خانواده و بانوان نگاه جدی داشته باشند.