بزرگداشت شهدای امنیت به میزبانی کانون اندیشه و ادب مشهد مقدس/مقاومت، شهادت و تبیین؛ جریان‌های دائمی حیات طیبه اسلامی
بزرگداشت شهداي امنيت به ميزباني کانون انديشه و ادب مشهد مقدس/مقاومت، شهادت و تبيين؛ جريان‌هاي دائمي حيات طيبه اسلامي

بزرگداشت شهدای امنیت به میزبانی کانون اندیشه و ادب مشهد مقدس/مقاومت، شهادت و تبیین؛ جریان‌های دائمی حیات طیبه اسلامی

حجت الاسلام گنابادي‌نژاد، در مراسم بزرگداشت شهداي امنيت مشهد مقدس که به ميزباني کانون انديشه و ادب برگزار شد؛ با اشاره به سه جريان مقاومت، شهادت و تبيين گفت: اين مولفه‌ها جريان دائمي در حيات طيبه جامعه اسلامي هستند.
شناسه خبر : 42565 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی؛ مراسم بزرگداشت شهدای امنیت مشهد مقدس به همت کانون فرهنگی هنری اندیشه و ادب و همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

بر پایه این گزارش این مراسم با حضور حجت الاسلام «حجت گنابادی نژاد»، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی و حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد کانون های مساجد استان و حضور خانواده شهدای امنیت مشهد برگزار شد.

جت الاسلام گنابادی نژاد در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه دو خط از آغاز رسالت پیامبر گرامی اسلام در تاریخ همواره درخشسده است، گفت: خط مقاومت و شهادت و ایثار و خط روشنگری و تبیین و بصیرت؛ همواره از جریان های ماندگار در جامعه اسلامی بوده اند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به اتفاقات این روزها و شهادت جوانان مومن و انقلابی تصریح کرد: امنیت و نعمت انقلاب اسلامی حاصل ایثار و فداکاری بیشه از دویست هزار شهید در کشور اسلامی بوده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در ادامه با تجلیل از مادران و همسران شهدای امنیت که مانند حضرت زینب کبری (س) مثل کوه استوار و محکم ایستاده اند، افزود: شهدای امنیت ما خون تازه ای در جامعه و انقلاب ما تزریق کردند و جوانان و نوجوانان ما را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کردند.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به نقش رسانه ها و فضای مجازی در اتفاقات اخیر و بزرگ‌نمایی حوادث، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در این جبهه رسانه ای و تبیینی نهضت و جهاد رسانه ای راه بیندازند .

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای امنیت مشهد ، خانواده های شهید دوست محمدی ، شهید رضازاده ، شهید زینال زاده ، شهید براتی و شهید براتی تجلیل به عمل آمد.