«هشتادیوم» با محور نوجوانان 9 تا 15 ساله مسجدی در خراسان رضوی برگزار می‌شود
«هشتاديوم» با محور نوجوانان 9 تا 15 ساله مسجدي در خراسان رضوي برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی؛

«هشتادیوم» با محور نوجوانان 9 تا 15 ساله مسجدی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

حجت الاسلام افکار از برگزاري رويداد «هشتاديوم» در قالب مجموعه‌هايي با حضور 10 کانون فرهنگي هنري متشکل از نوجوانان 9 تا 15 ساله مسجدي در خراسان رضوي خبر داد.
شناسه خبر : 42633 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، سومین نشست دورهمی مدیران کانون های فعال شهر مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام افکار در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت های فرهنگی و هنری در شرایط کنونی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید با همه توان برای ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی در میدان باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در ادامه از برنامه ریزی ستاد فهمای خراسان رضوی در عرصه فعالیت های نوجوان‌محور خبر داد و گفت : رویداد «هشتادیوم» با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف گذاری نوجوانان 9 تا 15 ساله برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام افکار افزود: این رویداد با مجوریت موضوعات مربوط به نوجوانان برگزار خواهد شد و هویت بخشی و پاسخگوئی به نیاز ها و استعدادیابی در نوجوانان از محورهای این رویداد خواهد بود.

مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی گفت: رویداد هشتادیوم به صورت ویژه در کانون های مساجد و در مجموعه های 10 کانونی اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک این رویداد با حضور مسئولین کشوری و استانی به صورت رسمی رونمائی و آغاز به کار خواهد کرد.