پیام‌رسان گپ در معرفی کسب وکارهای فرهنگیِ کانون‌های مساجد خراسان رضوی به میدان می‌آیند
پيام‌رسان گپ در معرفي کسب وکارهاي فرهنگيِ کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي به ميدان مي‌آيند
مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی؛

پیام‌رسان گپ در معرفی کسب وکارهای فرهنگیِ کانون‌های مساجد خراسان رضوی به میدان می‌آیند

حجت الاسلام افکار با مدير روابط عمومي پيام رسان گپ ديدار و در زمينه همکاري‌هاي مشترک با کانون هاي مساجد استان خراسان رضوي از جمله معرفي کسبو کارهاي بچه‌هاي مسجد به گفت وگو پرداخت.
شناسه خبر : 42806 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی  با حضور در دفتر پیام رسان گپ با «حسین کیانی» مدیر روابط عمومی این پیام رسان دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان رضوی در این دیدار با ارائه گزارشی از گستردگی شبکه کانون های مساجد در سطح استان و کشور بیان کرد : کانون های فرهنگی هنری مساجد با دارا بودن شبکه ای از منابع انسانی و ظرفیت های سخت افزاری یکی از وسیعترین شبکه های مردمی است.

 

وی با تاکید بر اینکه موضوع رسانه و فعالیت های رسانه ای امروز یکی از عرصه های مهم و چالشی در عرصه فرهنگی است ، گفت : کانون های مساجد می توانند در زمینه تولیدات رسانه ای و فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه مردمی باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ظرفیت پیام رسان های داخلی بویژه پیام رسان گپ می تواند در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های عرصه فعالان فرهنگی هنری انقلابی و ارزش مدار به کار گرفته شود ابراز داشت : ستاد کانون های مساجد استان آمادگی برگزاری رویداد های رسانه ای مشترک را با مجموعه پیام رسان گپ را دارد.

 

این گزارش می افزاید: در این دیدار «حسین کیانی» مدیر روابط عمومی پیام رسان گپ با اشاره به اینکه امروزه ضریب نفوذ برخورداری از تلفن همراه به 75 درصد رسیده گفت : پیام رسان گپ همکاری با مجموعه ای فرهنگی و مسجدی را وظیف ذاتی و رسالت اجتماعی و فرهنگی خود می داند.

 

مدیر روابط عمومی پیام رسان گپ با ارزشمند دانستن این شبکه گسترده فعالان فرهنگی در کانون های مساجد بیان کرد : در زمینه همکاری در جهت ایجاد کسب و کار های فرهنگی و معرفی این کسب و کار ها در بستر پیام رسان گپ و معرفی رویداد های کانون های مساجد با تمام توان به میدان خواهیم آمد.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد