سند استانی کمیته فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه خدمات سفر و زیارت تدوین می شود
سند استاني کميته فرهنگي و اجتماعي دبيرخانه خدمات سفر و زيارت تدوين مي شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی؛

سند استانی کمیته فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه خدمات سفر و زیارت تدوین می شود

حسين زاده گفت: بايد با بسيج همه ظرفيت هاي فرهنگي و اجتماعي لذت سفر را براي زائرين به مشهد الرضا را ماندگار کنيم که در اين راستا سند استاني کميته فرهنگي و اجتماعي دبيرخانه خدمات سفر و زيارت تدوين مي شود.
شناسه خبر : 42837 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، سومین جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه خدمات سفر و زیارت با حضور محمد حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در محل دفتر رادیو زیارت برگزار شد.

 

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تجربیات سال های گذشته و اقدامات صورت گرفته در دهه پایانی ماه صفر ، گفت : باید همه دستگاههای فرهنگی و اجتماعی ظرفیت ها و توانمندی های خودشان را در قالب سندی جامع تدوین و ارائه کنند.

 

محمد حسین زاده در این نشست که نهادها و سازمان های متولی خدمات سفر و زیارت حضور داشتند با تاکید بر اینکه همه جوری برنامه ریزی کنند که سفر برای زائرین مضجع نورانی امام رضا علیه السلام لذت بخش و آسان باشد ، ابراز داشت : مجموعه های فرهنگی و نهادهای متولی خدمات سفربرای خدمت به زائرین با تلاش شبانه روزی اقدامات خودشان را موثر کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بهار امسال با بهار معنویت و قرآن و ماه مبارک رمضان مقارن شده است اظهار داشت : اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و بیان معارف و ارزشهای اسلامی در برنامه ریزی های فرهنگی در اولویت قرار بگیرد.

 

در این جلسه حجت الاسلام افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد که مسئولیت کمیته فرهنگی اجتماعی خدمات سفر و زیارت را هم بر عهده دارد گفت : گروه های سرود کانون های مساجد در ایام نوروز به اجرای میدانی در معابر عمومی خواهند پرداخت.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مجموعه های مردمی در امر خدمت رسانی به زائرین اظهارداشت : با استفاده از تجربه دهه پایانی صفر، کانون های مساجد در موضوع اسکان زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

 

گفتنی است در پایان این جلسه شرکت کنندگان از بخش های مختلف رادیو زیارت بازدید کردند و افشار مدیر عامل رادیو زیارت به تشریح برنامه های مختلف این رادیو پرداخت.

کلمات کلیدی: زيارت کانون های مساجد