ظرفیت‌های کانون‌های مساجد یکی از رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی است
ظرفيت‌هاي کانون‌هاي مساجد يکي از رويش هاي ارزشمند انقلاب اسلامي است
در نشست مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با پرسنل ستاد فهمای استان؛

ظرفیت‌های کانون‌های مساجد یکی از رویش های ارزشمند انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام احمد زاده گفت: اثر و ماندگاري فعاليت فرهنگي در تشکل‌هايي نظير کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد عظيم و ارزشمند بوده و اساسا از رويش هاي انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 42861 تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت السلام و المسلمین محمد احمدزاده مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با مدیر و پرسنل ستاد دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از رویش ها و ثمرات انقلاب اسلامی است ، گفت : کار تشکیلاتی و فعالیت در این تشکیلات فرهنگی برای بسط و توسعه ارزش های اسلامی و انقلابی یک نعمت و عطیه الهی است.

 

حجت الاسلام احمد زاده با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ وقف یکی از راهکار های تامین مالی فعالیت های فرهنگی هنری در مراکز فرهنگی و مساجد است ابراز داشت : همه باید در گسترش فرهنگ وقف بویژه وقف های جدید و با رویکرد فرهنگی تلاش کنیم .

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه بقاع و امام زاده ها ظرفیت های فرهنگی خوبی دارند اظهار داشت : اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آمادگی همکاری و اجرای فعالیت های مشترک در بقاع متبرکه را دارد.

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین افکار مدیر ستاد هاهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد از مراکز مردمی و موثر در جامعه هستند که باید تقویت شوند.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد