چهارمین نشست دورهمی مدیران کانون‌های مساجد فعال خراسان رضوی برگزار شد
چهارمين نشست دورهمي مديران کانون‌هاي مساجد فعال خراسان رضوي برگزار شد

چهارمین نشست دورهمی مدیران کانون‌های مساجد فعال خراسان رضوی برگزار شد

چهارمين نشست دورهمي مديران کانون‌هاي مساجد فعال خراسان رضوي با هدف تحقق بستر مناسب در راستاي تجربه‌نگاري برگزار شد.
شناسه خبر : 42904 تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، چهارمین نشست دورهمی مدیران کانون های فعال مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین «هادی صاحبقرانی» مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان رضوی و حجت السلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این نشست طی سخنانی با اشاره به لزوم هم افزائی ظرفیت های تشکل های فرهنگی در شرایط کنونی، گفت: مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان آماده همکاری های مختلف در زمینه های آموزشی و اعزام مربی با کانون های مساجد است.

 

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بخشی از ظرفیت ها و خدمات این نهاد در عرصه فعالیت های فرهنگی ، ابراز داشت : برای برگزاری دوره آموزشی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در کانون ها آمادگی کامل داریم .

 

حجت السلام صاحبقرانی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در این اداره کل ؛با معرفی سامانه «مبشران» و «طوبی» این مجموعه افزود: مرکز نوآوری های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان می تواند همراه خوبی برای کانون های مساجد باشد.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های موثر کانون های مساجد و ورود به میدان های جدید فرهنگی اظهار داشت : امروز باید میدان را جوری طراحی بکنیم که مردم نقش ایفا کنند و این مهم به دست تشکل های فرهنگی و بویژه کانون های مساجد می تواند محقق شود.

 

گفتنی است در ادامه این نشست صمیمی، حجت الاسلام «حسن افکار» مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی طی سخنانی اظهار کرد: نهضت آموزش های سواد رسانه ای را در کانون های مساجد خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی  اجرا می شود.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد