رویداد محله‌محور «هشتادیوم» ویژه نوجوانان مسجدی برگزار می‌شود
رويداد محله‌محور «هشتاديوم» ويژه نوجوانان مسجدي برگزار مي‌شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی؛

رویداد محله‌محور «هشتادیوم» ویژه نوجوانان مسجدی برگزار می‌شود

حجت الاسلام افکار، از برگزاري رويداد محله‌محور «هشتاديوم» ويژه نوجوانان خبر داد و گفت: اين رويداد در بستر کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 43037 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، اولین نشست هماهنگی و شورای ساستگذاری رویداد «هشتادیوم» با حضور تعدادی از مدیران کانون های فعال مشهد مقدس در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» با اشاره به اجرای این رویداد ویژه دهه هشتادی ها و نوجوانان 9 تا 15 سال گفت: این برنامه با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهر مقدس مشهد و 8 شهرستان استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر توجه ویژه و برنامه‌ریزی با محوریت نوجوانن گفت: رویداد هشتادیوم با موضوعات استعدادیابی، هویت بخشی و پاسخگوئی به نیازهای نوجوانان با برنامه متنوع فرهنگی هنری و ورزشی طراحی شده است .

حجت الاسلام افکار، با بیان اینکه این رویداد با رویکرد محله محوری و مسجد پایه طراحی شده است، تصریح کرد: در این رویداد نوجوانان با برنامه های نشاط پایه و مسابقات ورزشی و مسابقات استعدادیابی در یک فضای دوستانه و انگیزشی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی افزود : نقطه آغاز این طرح المپیاد ورزشی در محلات و مناطق مشهد و شهرهای مورد هدف این رویداد خواهد بود . تشکیل باشگاه آینده سازان مسجدی ، باشگاه مهارت ، ایوان هنر و موضوعات پشتیبانی علمی و درسی نوجوانان شرکت کننده در این طرح از موضوعات و برنامه های محموری این رویداد خواهد بود.

گفتنی است در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران کانون های فعال مشهد برگزار شد . مدیران کانون ها به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در مورد بهتر اجرائی شدن این رویداد پرداختند.