تدارک ویژه‌برنامه دهه بصیرت در کانون‌های مساجد خراسان رضوی با برگزاری رویداد «سلیمانی‌ها»
تدارک ويژه‌برنامه دهه بصيرت در کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي با برگزاري رويداد «سليماني‌ها»

تدارک ویژه‌برنامه دهه بصیرت در کانون‌های مساجد خراسان رضوی با برگزاری رویداد «سلیمانی‌ها»

حجت‌الاسلام افکار، ضمن گراميداشت دهه بصيرت، از برگزاري رويداد «سليماني‌ها» با حضور کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي خبر داد.
شناسه خبر : 43143 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۸

حجت الاسلام «حسن افکار» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی،  از اجرای رویداد استانی «سلیمانی‌‌ها» به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت در سطح کانون های مساجد استان خراسان رضوی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: کانون های مساجد با ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری این ایام را گرامی خواهند داشت.

حجت الاسلام افکار در ادامه به اهمیت پرداختن به موضوع بصیرت در شرایط کنونی جامعه و لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با نقشه های دشمنان نظام و انقلاب تصریح کرد: کانون های مساجد به عنوان بزرگترین شبکه مردمی باید با تمام توان نسبت به تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی اقدام کنند.

مدیر کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه دلسوزان و فعالان فرهنگی جامعه باید شرایط امروز جامعه را با نگاه درست و عالمانه تحلیل کنند و با اهداف شوم دشمنان آگاه شوند اظهار داشت : رویداد سلیمانی ها با هدف آشنائی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و مقاومت و ترویج مکتب شهید سلیمانی با محوریت کانون های مساجد اجرا خواهد شد.

گفتنی است رویداد سلیمانی با محوریت و مشارکت کانون های مساجد خراسان رضوی با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از 9 دیماه تا 15 دیماه در خراسان رضوی اجرا خواهد شد.