نقد و بررسی رویداد «هشتادیوم» با حضور هیئت اندیشه‌ورز در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری
نقد و بررسي رويداد «هشتاديوم» با حضور هيئت انديشه‌ورز در سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري
سومین نشست هم اندیشی رویداد هشتادیوم برگزار شد

نقد و بررسی رویداد «هشتادیوم» با حضور هیئت اندیشه‌ورز در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری

حسين باغگلي : داشتن مبناي ديني و محدود سازي مخاطبان و توجه به موضوعات اساسي نوجوانان از مزيت هاي رويداد هشتاديوم است.
شناسه خبر : 43144 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ؛ سومین نشست هم اندیشی رویداد هشتادیوم با موضوع نقد و بررسی رویداد هشتادیوم با حضور هیئت اندیشه ورز رویداد و دکتر حسین باغگلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در محل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد.

 

دکتر حسین باغگلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با قدردانی از ورود به عرصه برنامه ریزی برای نوجوانان ،گفت : توجه به موضوعات اساسی و محدود سازی مخاطبان این رویداد و توجه به مبانی دینی از مزیت ها و نقاط برجسته این رویداد هست.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان تفاوت های برنامه ریزی برای نوجوانان در دهه های مختلف با شرایط امروز جامعه ابراز کرد : باید امروز تربیت و برنامه های تربیتی را با عرصه های اجتماعی پیوند بزنیم .

 

«حسین باغگلی» با اشاره به ویژگی های نوجوانان امروز یا همان دهه هشتادی ها که بشدت مدعی ومملو از اطلاعات کم عمق هستند اظهار داشت : ما در دهه های گذشته موضوع عزت نفس را در اولویت برنامه های تربیتی خود قرار ندادیم ولی هرچه قدر توانستیم روی اعتماد به نفس فرزندانمان کار  کردیم.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهردای مشهد با برشمردن فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهردای مشهد ، به معرفی باشگاه های موضوعی این سازمان پرداخت و افزود : زمینه سازی برای گروههای فعال موجود در شهر رویکرد اساسی ما است و قطعا از اجرای رویداد هشتادیوم حمایت جدی خواهیم کرد.

 

در این نشست حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تشریح فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در رویداد هشتادیوم ، گفت : هویت بخشی ، استعدادیابی و پاسخگوئی به نیازهای نوجوانان از رویکرد های اساسی این رویداد هست .

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه حوادث و اتفاقات اخیر همه ما را برآن داشت نسبت به موضوع نوجوانان و دهه هشتادی های امروز حساس باشیم بیان داشت : کار تربیتی برای نوجوانان ماندگار و اثر گذار است .

 

گفتنی است رویداد هشتادیوم با مح.وریت کانون های مساجد خراسان رضوی برای مقطع سنی 9 تا 15 سال طراحی شده است که در حال حاضر در حال بررسی در مجموعه های مختلف فرهنگی است.