کانون‌های مساجد با نیروهای جوان و خلاق خود در عرصه ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت کنند
کانون‌هاي مساجد با نيروهاي جوان و خلاق خود در عرصه ترويج ارزش‌هاي انقلاب اسلامي فعاليت کنند
در بازدید نماینده مردم فریمان و سرخس از ستاد کانونهای مساجد خراسان رضوی مطرح شد؛

کانون‌های مساجد با نیروهای جوان و خلاق خود در عرصه ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت کنند

قاضي‌زاده هاشمي ضمن تقدير از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در عرصه فرهنگ و هنر، بر اهتمام هرچه بيشتر نسبت به ترويج ارزش‌هاي انقلابي با بهره‌مندي از نيروهاي جوان و خلاق تاکيد کرد.
شناسه خبر : 43229 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازاستان خراسان رضوی ، دکتر احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ، یا مدیر و پرسنل ستاد فمای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

 

دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به فعالیت های خوب و موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه فعالیت های فرهنگی مردمی ، گفت : شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد تنها مجموعه مردمی در عرصه فرهنگ و هنر است.

 

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس تقویت فعالیت های مردمی در حوزه فرهنگی و ارزشی را وظیف خود می داند ابراز داشت : با تمام توان تلاش خواهیم کرد در توزیع اعتبارات فرهنگی سهم مناسبی را برای کانون های مساجد در نظر بگیریم.

 

«قاضی زده هاشمی » با بیان اهمیت و ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و حمایت و تقویت از نقش مردم در این عرصه اظهار داشت : یکی از مشکلات در حوزه اعتبارات توزیع نامناسب اعتبارات است که انشالله با پیگیری مجلس این موضوع را حل می کنیم.

 

ایشان افزود : با توجه به اینکه کانون های مساجد و تشکل های مردمی دارای نیروهای جوان و خلاق هستند یکی از مجموعه های امید بخش در حوزه ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی هستند .

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های کانون های مساجد گفت : مجموعه کانون های مساجد یکی از ظرفیت هایی است که همیشه در خدمت نظام و انقلاب بودند . و توجه به این مجموعه قطعا موجب رونق فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه خواهد شد.

 

گفتنی است در این نشست پرسنل ستاد فهمای خراسان رضوی به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.