برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری برهان مشهد مقدس
برگزاري مسابقات حفظ قرآن کريم به همت کانون فرهنگي هنري برهان مشهد مقدس

برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری برهان مشهد مقدس

ضابطيان از برگزاري سومين مسابقات حفظ قرآن کريم ويژه دختران و پسران عضو در کانون فرهنگي هنري برهان مشهد مقدس خبر داد.
شناسه خبر : 43231 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، مصطفی ضابطیان مدیر کانون فرهنگی هنری برهان مشهد از برگزاری مسابقات حفظ قرآن ویژه دختران و پسران مشهد در مقطع سنی 8 تا 16 سال به میزبانی کانون برهان، خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری برهان با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو بخش حفظ جزء یک و حفظ جزء یک و دو قرآن کریم ، گفت : این مسابقات هر ساله بصورت مستمر در حال برگزاری است . و امسال سومین دوره این مسابقات را در دستور کار داریم.

 

مصطی ضابطیان با تاکید بر توجه به فعالیت های قرآنی بویژه برای نسل جوان و نوجوان ابراز داشت : کانون فرهنگی هنری برهان با اولویت قرار دادن فعالیت های قرآنی با محوریت نوجوانان ، برنامه و جلسات مختلف قرآنی را با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار می کند.

 

«ضابطیان» مدیر کانون برهان با ارائه گزارش ی از فعالیت های قرآنی کانون در طول سال بیان کرد : مسابقه حفظ قرآن ویژه نوجوانان در 3 سال متوالی برگزاری با استقبال خوب و چشمگیر نوجوانان و خانواده های مشهدی قرار گرفته است .

 

ایشان افزود : علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه تا 15 بهمن در پیام رسان های ایرانی با شماره های 09358523500 و 09023133500 ارتباط بگیرند و لینک ثبت نام را دریافت کنند . این مسابقات 5 تا 20 اسفندماه به میزبانی کانون برهان برگزار می شود.

کلمات کلیدی: مسابقات قرآنی