همایش بزرگ «نسل سلیمانی» ویژه دهه هشتادی ها به همت کانون فرهنگی هنری جواد الائمه مشهد برگزار شد
همايش بزرگ «نسل سليماني» ويژه دهه هشتادي ها به همت کانون فرهنگي هنري جواد الائمه مشهد برگزار شد
دهه هشتادی‌ها میهمان حاج قاسم شدند؛

همایش بزرگ «نسل سلیمانی» ویژه دهه هشتادی ها به همت کانون فرهنگی هنری جواد الائمه مشهد برگزار شد

همايش «نسل سليماني» ويژه نوجوانان دهه هشتادي و با هدف آشنايي نوجوانان با شاخصه‌هاي مکتب سردار سليماني با مديريت نوجوانان مسجدي برگزار شد.
شناسه خبر : 43352 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، «محسن سلیمانی» از برگزاری همایش نسل سلیمانی ویژه دهه هشتادی ها و نوجوانان مسجدی با همکاری مدارس و مساجد منطقه خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جواد الائمه (ع) مشهد با اشاره به اینکه مدیریت اجرائی این  مراسم با  نوجوانان بودد، افزود: در این مراسم از قاریان و مداحان دهه هشتادی جهت اجرای مراسم استفغاده شد و این مراسم با همکاری مدارس و مساجد منطقه برگزار شد.

 

حجت الاسلام راجی در این مراسم با بیان شاخصه های مکتب سلیمانی و بیان بخشی از الگو های رفتاری شهید سلیمانی ، ابراز داشت : باید همه ما در هرجا که قرار داریم به مسئولیت های خود اهمیت بدهیم و با درست انجام دادن وظایف خودمون یک حاج قاسم در محل کار و یا محا تحصیل خود باشیم.

این پژوهشگر با تاکید بر اینکه نوجوانان و دهه هشتادی ها را باید با الگوهای رفتاری و معرفتی و فکری شهید سلیمانی آشنا شوند افزود : همه فعالان فرهنگی و متولیان تشکل های فرهنگی باید امروز در این عرصه با برنامه های مبتکرانه و خلاقانه ورود کنند.

گفتنی است در این مراسم امیر حسین ترکمان مداح نوجوانان کانون به اجرای برنامه پرداخت .