پایگاه قرآنی منطقه طلاب به همت کانون امام خمینی (ره) در ایام شهادت سردار دلها افتتاح شد
پايگاه قرآني منطقه طلاب به همت کانون امام خميني (ره) در ايام شهادت سردار دلها افتتاح شد
مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مشهد خبر داد؛

پایگاه قرآنی منطقه طلاب به همت کانون امام خمینی (ره) در ایام شهادت سردار دلها افتتاح شد

طوسي از برگزاري محفل قرآني با حضور قاريان و حافظان قرآن مشهد مقدس در پايگاه قرآني منطقه طلاب خبر داد.
شناسه خبر : 43372 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، محفل انس با قرآن به یاد سیدالشهدای مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور قاریان برجسته شهر مشهد ، به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد.

 

«مرتضی طوسی» با بیان فعالیت های کانون در ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت : محفل قرآنی با حضور قاریان و حافظان برجسته مشهدی و با همکاری جامعه قاریان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مشهد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مساجد باید پایگاههای قرآنی باشند ابراز داشت : در ایام دهه مقاومت و بصیرت و شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، پایگاه قرآنی منطقه طلاب مشهد با محوریت کانون امام خمینی (ره) افتتاح شد.

 

طوسی همچنین با برشمردن فعالیت ها و اقدامات کانون در این منطقه ، جلسات قرآنی این کانون را محلی برای حضور نوجوانان و جوانان دانست و افزود : این پایگاه قرآنی بصورت هفتگی زیر نظر استاد جواد کریمی فعالیت خواهد کرد و آموزش های قرآنی و تربیت نوجوانان قرآنی را خواهد داشت.

 

گفتنی است پایگاه‌های قرآنی براساس طرح قرآنی هر مسجد یک پایگاه قرآنی جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد در حال ایجاد و فعالیت هستند. که پایگاه قرآنی کانون امام خمینی (ره) سومین پایگاه قرآنی بود.