بچه‌های مسجد در شهرستان کاشمر به یاد سردار دلها میزبان قرار همدلی در کانون «نورالهدایه» شدند
بچه‌هاي مسجد در شهرستان کاشمر به ياد سردار دلها ميزبان قرار همدلي در کانون «نورالهدايه» شدند
پنجمین قرار همدلی در شهرستان کاشمر برگزار شد

بچه‌های مسجد در شهرستان کاشمر به یاد سردار دلها میزبان قرار همدلی در کانون «نورالهدایه» شدند

ترويج گفتمان انقلاب اسلامي و تربين نيروي متعهد و جوان مسجدي از اولويت هاي مهم در کانون نورالهدايه کاشمر است.
شناسه خبر : 43405 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، پنجمین قرار همدلی به میزبانی فعالان کانون های مساجد شهرستان کاشمر و به میزبانی کانون فرهنگی هنری نورالهدایه و با حضور ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدایه شهرستان کاشمر با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات کانون در منطقه حاشیه نشین کاشمر گفت: تمرکز ما بر ترويج گفتمان انقلاب اسلامي و تربيت نيروي متعهد و جوان مسجدي است.

 

علی اکبر فرح پور مدیر کانون نورالهدایه با تاکید بر ضرورت توجه به مجموعه های فعال مسجدی ابراز داشت : در اين حوزه با عنايت به شعار دولت سيزدهم مبني بر «نهضت بازگشت به مساجد» که در اخبار هاي گوناگوي ستاد عالي کشور شنيده مي شود ؛ در تلاش هستيم تا در راستاي احياي کارکردهاي مساجد گام برداريم.

 

وي با اشاره به برخي اقدامات کانون‌در عرصه اقتصاد مقاومتي مسجدمحور تصريح کرد: توسعه اقتصاد مقاومتي در ترويج فرهنگ کسب رزق و روزي حلال از مهمترين اهداف اين کانون در محله ي ما و مسجد امام محمد باقر ع است.

در ادامه این نشست «حامد ناصري» رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کاشمر ضمن تقدير از فعاليت هاي کانون‌ نورالهدايه ، با اشاره به اهميت شبکه مساجد در نظام فرهنگي جمهوري اسلامي و همچنين ساماندهي فعاليت‌هاي تشکيلاتي مساجد؛ نسبت به گسترش رويکردهاي مربوط به عرصه اشتغال مسجد محور تاکيد کرد و گفت: با توجه به گزارش داده شده مدير کانون در اين زمينيه که طرح کرامت را اجرا مي کند جهت اراپه به استان و کشور در اين خصوص تاکيد نمود .