بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهید مطهری مشهد مقدس
بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني در کانون شهيد مطهري مشهد مقدس

بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهید مطهری مشهد مقدس

مادر شهيد دانيال زينال زاده از شهداي اغتشاشات اخير در مشهد مقدس؛ مهمان ويژه برنامه گراميداشت شهادت سردار دلها به ميزباني کانون شهيد مطهري بود.
شناسه خبر : 43433 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت کانون شهید مطهری مشهد و با حضور مادر شهید دانیال زینال زاده از شهدای اغتشاشات اخیر در مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام محمد رضائی مدیر کانون شهید مطهری با بیان راز ماندگاری شهید سلیمانی در تاریخ انقلاب اسلامی گفت : همه دلسوزان و فعالان جهادی در عرصه فرهنگ باید با تبیین ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی جوانان و نوجوانان را با ویژگی های بارز مکتب سلیمانی آشنا کنند.

 

مدیر کانون شهید مطهری مشهد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای گرامیداشت این ایام که حقیقتا جزو ایام الله است ابراز داشت : مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سلیمانی با حضور و تجلیل از مادر شهید زینال زاده از شهدای اغتشاشات اخیر در مشهد و حضور اعضای کانون برگزار شد.

 

«حجت الاسلامم محمد رضائی» با برشمردن برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام اظهار داشت : برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کوکان و نوجوانان ، برگزاری محفل قرآنی و مسابقات فرهنگی و برپائی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه های کانون شهید مطهری در ایام است.

 

گفتنی است کانون شهید مطهری در مسجد امام خمینی (ره) درمنطقه سیدی مشهد قرار دارد.