کانون‌های مساجد ظرفیت‌ بی‌نظیر در توسعه فعالیت‌های ارزش‌مدار در محلات و مساجد/آماده اجرای فعالیت‌های مشترک هستیم
کانون‌هاي مساجد ظرفيت‌ بي‌نظير در توسعه فعاليت‌هاي ارزش‌مدار در محلات و مساجد/آماده اجراي فعاليت‌هاي مشترک هستيم
شهردار منطقه 9 مشهد مقدس در جمع مدیران کانون‌های مساجد؛

کانون‌های مساجد ظرفیت‌ بی‌نظیر در توسعه فعالیت‌های ارزش‌مدار در محلات و مساجد/آماده اجرای فعالیت‌های مشترک هستیم

حسينقلي زاده مقدم، شهردار منطقه 9 مشهد مقدس، ضمن تقدير از فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد گفت: اين مراکز ظرفيت بي‌بديلي در ارايه ويژه‌برنامه‌هاي ارزش‌مدار در محلات هستند و ما آماده همکاري با کانونها هستيم.
شناسه خبر : 43495 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، «سعيد حسينقلي زاده مقدم« شهردار منطقه 9 مشهد مقدس در اولین نشست مدیران کانون‌های مساجد منطقه 9 مشهد حضور یافت.


شهردار منطقه 9 مشهد مقدس در این نشست طی سخنانی با اشاره به ظرفیت های شهرداری در حمایت از تشکل های فرهنگی مردمی گفت: آمادگی اجرای فعالیت های مشترک  با کانون های مساجد را به‌ویژه در مناسبت های ملی و مذهبی داریم.

​وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ظرفیت های بی نظیر فرهنگی در محلات و مساجد محسوب می شوند، تصریح کرد: شهرداری مشهد به‌ویژه شهرداری منطقه 9 برای همکاری با کانون های مساجد در جهت حمایت از طرح های فرهنگی و اجتماعی محله محور ، اعلام آمادگی می کند؛ در این راستا تلاش خواهیم کرد فضاها و ظرفیت های موجود در منطقه را در اختیار فعلیت های فرهنگی هنری کانون ها قرار دهیم.

این گزارش می افزاید: در این جلسه که به میزبانی کانون حجت بن الحسن مشهد برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار » مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر تقویت تشکل های مردمی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با داشتن شبکه ای گسترده در همه مناطق و محلات و با نیروهای جوان و خلاق می تواند بازوی خوبی برای مدیریت شهری باشد.

گفتنی است در این نشست که مدیران کانون های منطقه 9 مشهد هم حضور داشتند به بیان پیشنهادات و طرح ها و ایده های خود برای اجرا در سطح منطقه پرداختند.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد