تقدیر از همسر شهید سالاری در مشهد مقدس
تقدير از همسر شهيد سالاري در مشهد مقدس
به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا صورت گرفت؛

تقدیر از همسر شهید سالاری در مشهد مقدس

امام جماعت مسجد الغدير به همراه جمعي از مسئولين کانون «شهداي انقلاب» و اهل محل، در راستاي تکريم از مادران و همسران شهدا؛ با حضور در منزل شهيد سالاري از همسر وي تقدير کردند.
شناسه خبر : 43498 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، سید امیر قرشی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب گناباد از تکریم همسر شهید سالاری در سالروز وفاوت حضرت ام البنین علیها السلام و روز تکریم مادران و همسران شهداء به همت کانون شهدای انقلاب خبر داد.

 

سید امیر قرشی مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب مسجد الغدیر گناباد با تاکید بر اهمیت تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا بویژه مادران و همسران شهدا ، گفت : به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع)، امام جماعت مسجد، مسئولین تشکل‌های فرهنگی مسجد و اهالی محله با حضور در بیت شهید گرانقدر حسین سالاری، از همسر بزرگوار شهید تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام معمارزاده در این برنامه‌ با تجلیل از مقام همسر شهید سالاری به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص همسران شهدا اشاره کرد و گفت:ایشان می‌فرمایند: «اگر همسران جوانی که شوهران فداکار و جوانمردشان به میدانهای نبرد رفته بودند، به بهانه‌ی داشتن فرزندان خرد، زبان شکوه باز می‌کردند، باب شهادت و مجاهدت بسته می‌شد. شما به گردن این انقلاب و این کشور و این ملت و تاریخ ما حق دارید.»