هیئت اندیشه‌ورز کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب گناباد راه اندازی شد
هيئت انديشه‌ورز کانون فرهنگي هنري شهداي انقلاب گناباد راه اندازي شد

هیئت اندیشه‌ورز کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب گناباد راه اندازی شد

نشست هيئت انديشه‌ورز کانون شهداي انقلاب مسجد الغدير گناباد، با هدف بررسي و برنامه ريزي در راستاي تحقق بيانات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با مداحان برگزار شد.
شناسه خبر : 43708 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، سید امیر قرشی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب گناباد از راه اندازی هیئت اندیشه ورز کانون با همکاری امام جماعت مسجد و فرمانده پایگاه و فعالان فرهنگی خبر داد.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه مداحان گفت : باید فعالان فرهنگی و همه دغدغه مندان این عرصه با بررسی عالمانه و دقیق این بیانات ، راهکارهای اجرائی کردن این فرامین را استخراج و برنامه عملیاتی تعریف کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب با تاکید بر اینکه امروز فضای فرهنگی کشور نیازمند کارزار های بزرگ فرهنگی است ابراز داشت : همه باید برای تحقق این فرمان رهبری که فرمودند در همه عرصه ها نیازمند کار تحولی بزرگ هستیم در وسط میدان باشند و برای این کار تحولی بزرگ خودشان را آماده کنند.

 

قرشی با بیان اینکه امروزه جوانان و نوجوانان ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه و پاسخگوئی به نیازها را دارند اظهار داشت : کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب به اندازه بضاعت و به سهم خود در این مسیر با تعریف اقدامات جهادی و تحولی هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه اقتصادی ورود خواهد کرد.

 

گفتنی است این جلسات به صورت مستمر با حضور اعضاء و قرائت بیانات رهبری و ارائه پیشنهادات در حال برگزاری است.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد