مروری بر هشت سال فعالیت کانون شهید محمدیانی سبزوار در عرصه فعالیت‌های فرهنگی
مروري بر هشت سال فعاليت کانون شهيد محمدياني سبزوار در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي

مروری بر هشت سال فعالیت کانون شهید محمدیانی سبزوار در عرصه فعالیت‌های فرهنگی

کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني به مدت هشت سال است که با رويکرد فرهنگي هنري، تلاش مي‌کند نوجوانان و جوانان را به فعاليت هاي مسجدي جذب کند.
شناسه خبر : 43756 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۱

«قدرت الله خوشدل» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، با اشاره به آغاز هشتمین سالگرد تاسیس کانون شهید  محمدیانی از اقدامات و فعالیت های این کانون سخن گفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی ادامه داد: به همت مسجدی ها، این کانون از همان ابتدای تاسیس با محوریت جوانان و نوجوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری ورود کرد و تا به امروز همچنان در عرصه های مختلف فعالیت دارد.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی با بیش از 300 عضو فعال و 500 عضو فصلی و خدمت گیرنده از کانون های موفق و فعال در سطح شهرستان و استان است.

 

خوشدل با بیان برنامه ها و اقدامات کانون شهید محمدیانی در طول 8 سال فعالیت خود افزود : برگزاری کلاس های تقویتی درسی برای دانش آموزان کم بضاعت ، راه اندازی مرکز تخصصی شهید پژوهی و دفاع مقدس ، راه اندازی اولین کانون دارنده باشگاه ورزش های توپی و رزمی و راه اندازی گروه جهادی شهید سلیمانی از اقدامات این کانون در این 8 سال بوده است.

 

مدیر کانون شهید محمدیانی همچنین بابر شمردن فعالیت های هنری این کانون به فعالیت مستمر گروه سرود این کانون اشاره کرد و گفت: گروه سرود شهید محمدیانی یکی از گروه های فعال در سطح شهرستان و استان هست که در برنامه ها و مناسبت های مختلف به اجراس سرود پرداخته است.

 

وی افزود : این کانون هرسال بصورت خودجوش اردوی راهیان نور را برای اعضای نوجوان کانون برگزار می کند.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار صاحب امتیاز نمایندگی باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند سبزوار در لیگ برتر فوتسال کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

 

کلمات کلیدی: کانون های مساجد