کارگروه کارآفرینی با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار در کانون شهید علیزاده مشهد مقدس آغاز به کار کرد
کارگروه کارآفريني با هدف حمايت از بانوان سرپرست خانوار در کانون شهيد عليزاده مشهد مقدس آغاز به کار کرد

کارگروه کارآفرینی با هدف حمایت از بانوان سرپرست خانوار در کانون شهید علیزاده مشهد مقدس آغاز به کار کرد

کارگروه کارآفريني با همکاري پايگاه بسيج، با هدف کارآفريني براي بانوان سرپرست خانوار در کانون شهيد عليزاده، در بلوار توس مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 43764 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۶

«داود حسین زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، از راه‌اندازی کارگروه کارآفرینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید علیزاده و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی خبر داد و افزود: ما با تشکیل این کارگروه که به همت کانون فرهنگی هنری شهید علیزاده راه‌اندازی شده است، در صدد تحقق این هدف سترگ هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیزاده با اشاره به برگزاری اولین جلسه هم اندیشی کارگروه کارآفرینی با حضور اعضای این کارگروه تصریح کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک بستری را برای فروش تولیدات و محصولات غذایی، هنری و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار منطقه ایجاد کنیم.

 

حسین زاده در ادامه از برگزاری کارگاه‌های فنی حرفه ای و مهارتی در کانون شهید علیزاده خبر داد و تصریح کرد: با همکاري مرکز نيکوکاري کريم اهل بيت (ع) اقدام به تشکيل کارگاه خياطي با هدف اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار وافراد توانمند در این رشته کرده ایم که در حال حاضر ۱۰نفر از  خواهران در کارگاه مشغول فعالیت هستند.

 

گفتنی است کانون شهید علیزاده در منطقه بلوار توس مشهد روستای کال زرکش مشغول فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و یکی از کانون های فعال منطقه می باشد.