کانون‌های مساجد خراسان رضوی محور رویدادهای فرهنگی هنری در سطح محلات می‌شوند
کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي محور رويدادهاي فرهنگي هنري در سطح محلات مي‌شوند
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی خبر داد:

کانون‌های مساجد خراسان رضوی محور رویدادهای فرهنگی هنری در سطح محلات می‌شوند

حجت الاسلام افکار گفت: با توجه به ظرفيت و گستردگي فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد، ويژه‌برنامه‌هاي فرهنگي هنري محلات خراسان رضوي با محوريت کانون‌ها برگزار خواهند شد.
شناسه خبر : 43876 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، نشست هم افزائی و هماهنگی ظرفیت‌های فرهنگی هنری در منطقه 9 مشهد با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، در شهرداری منطقه 9 مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام افکار، با تاکید بر اینکه مسجد از صدر اسلام تاکنون محور و مامن همه افراد جامعه بوده است، گفت: شبکه کانون های مساجد محمل و بستر مناسبی برای اجرای بسیاری از اقدامات فرهنگی و هنری است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به وقایع و اغتشاشات اخیر جامعه که انقلاب و کیان نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده بودند، تصریح کرد: امروز وظیفه همه فعالان عرصه فرهنگی است که با آسیب شناسی و برنامه ریزی دقیق نسبت به جذب جوانان و نوجوانان و پاسخگوئی به نیازهای این قشر جامعه ورود کنند.

 

وی با بیان اینکه مجموعه ستاد کانون های مساجد استان با همراهی و همکاری تعدادی از مدیران و فعالان فرهنگی هنری مساجد رویداد هشتادیوم ویژه نوجوانان 9 تا 15 ساله را طراحی کرده است ،اظهار داشت : امیدواریم در ایام الله دهه فجر اجرای این رویداد در مشهد را از منطقه 9 شهری مشهد مقدس شروع کنیم.

 

گفتنی است که رویداد هشتادیوم ویژه نوجوانان  9 تا 15 سال با سه محور هویت بخشی ، استعدادیابی و پاسخگوئی به نیازها طراحی شده است.