توزیع دو هزار بسته معیشتی در رزمایش احسان و همدلی کانون‌های مساجد خراسان رضوی
توزيع دو هزار بسته معيشتي در رزمايش احسان و همدلي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي

توزیع دو هزار بسته معیشتی در رزمایش احسان و همدلی کانون‌های مساجد خراسان رضوی

حجت الاسلام افکار، از توزيع دو هزار بسته معيشتي به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي در رزمايش احسان و همدلي خبر داد.
شناسه خبر : 43898 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار»، از توزیع 200 بسته معیشتی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با همکاری موسسه حضرت خدیجه س و بنیاد برکت در شهرستان های مشهد و تربت حیدریه خبر داد.

 

 مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی، با اشاره به اینکه این دوازدهمین مرحله توزیع بسته های معیشتی به همت کانون های مساجد خراسان رضوی است گفت : در این نرحله 2000 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان های مشهد و تزبت حیدریه توزیع شد.

 

وی با تاکید بر اینکه همگان برای حمایت از نیازمندان و افراد بی بضاعت مسئولیت داریم ابراز کرد : در این رزمایش که به مناسبت آغاز ماه مبارک رجب برگزار شد بسته معیشتی شامل گوشت و مرغ وبرنج بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین افکار با بیان اینکه در این طرح بنیاد احسان و برکت ستاد اجرائی حضرت امام ره استان خراسان رضوی نیز با کانون های مساجد همکاری داشت ، اظهار داشت : این سومین رزمایشی است که با همکاری ستاد اجرای حضرت امام ره برگزار می شود.